Karty

  • Karta VISA Classic debetowa

    VISA CLASSIC DEBETOWA to nowoczesna karta wydawana przez nasz Bank. Jest ona międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą.

    • Karta ta umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji
    • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem Visa, wyposażonych w terminale POS
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem Visa
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, wyposażonych w terminale POS, oznaczonych emblematem Visa;
    • płatności bez obecności karty, dokonywanych w Internecie.

    Kartosfera opis konfiguracji usługi 3D secure

    Aby uruchomić płatności kartowe w internecie należy:

    • wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie strony do logowania
    • dokonać rejestracji w portalu kartowym klikając „Zarejestruj się”
    • podać PESEL i kliknąć „Dalej”
    • zaakceptować Regulamin portalu kartowego oraz wskazane zgody i kliknąć „Zarejestruj”
    • Zalogować się do portalu kartowego podając PESEL oraz hasło otrzymane na numer telefonu podany przez Użytkownika karty w Banku i wskazany na poprzednim ekranie, następnie kliknąć „Zaloguj”
    • ustawić hasło do logowania się na portalu kartowym i kliknąć „Zmień”
    • aktywować zabezpieczenie 3D Secure dla wybranych przez siebie kart klikając na ikonę przy 3D Secure i postepować zgodnie z instrukcją na ekranie
    • ustawić limit dla transakcji internetowych w zakładce limity
    • po zakończeniu prac w portalu kartowym wylogować się z portalu kartowego klikając „Wyloguj”

    W celu ponownego zalogowania się do portalu wejdź na stronę portalu www.kartosfera.pl, podaj PESEL i hasło, które zostało ustalone przy pierwszym logowaniu do portalu

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Witamy w gronie posiadaczy karty Banku Spółdzielczego w Przeworsku!

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach: 

    • Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.

    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
      Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.

    • Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.

    Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
    W przypadku wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:

    Kartę możesz aktywować także Placówce Banku Spółdzielczego w Przeworsku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

  • Od dnia 19.06.2020r. Klienci Banku Spółdzielczego w Przeworsku mają możliwość dokonywania wpłat bezpośrednio na rachunek Klienta we wszystkich bankomatach z funkcją wpłatomatu należących do Banków Spółdzielczych.

    Korzyści dla klienta:

    • szybka wpłata środków na rachunek (brak kolejek które mogą występować w oddziałach banku),
    • błyskawiczne księgowanie środków na rachunku,
    • natychmiastowa możliwość korzystania z wpłaconych pieniędzy np. w bankowości internetowej, lub innych bankomatach,
    • możliwość wpłaty małych i dużych kwot na rachunek (np. oszczędności lub utargów sklepu),
    • wpłata o każdej porze dnia i nocy.

    Wskazówki:

    • nie należy wkładać do wpłatomatu banknotów zniszczonych, pogiętych, posklejanych bądź mokrych,
    • wpłatomat przyjmuje do 200 banknotów jednorazowo,
    • wpłatomat przyjmuje takie  nominały polskich banknotów jak 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł oraz 200 zł. Wpłatomat nie przyjmuje monet.
  • ZASTRZEGANIE KART VISA CLASSIC

    W przypadku utraty karty (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt

    • telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Banku pod numerem telefonu: 801 321 456  lub  +48 86 215 50 50 (czynne całą dobę),
    • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Przeworsku
    • za pośrednictwem portalu kartowego (http://www.kartosfera.pl)
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem telefonu:  +48 828 828 828

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • BS Pay


    Klienci Banku Spółdzielczego w Przeworsku nie muszą już na zakupy zabierać swojego portfela wystarczy telefon. Nowa usługa umożliwia klientom dokonanie płatności zbliżeniowo przy użyciu telefonu.

    Aplikacja BS Pay daje wiele możliwości:

    • dodawanie wszystkich kart płatniczych,
    • zmiany kodu pin lub zastrzeżenia karty,
    • zarządzania limitami kartowymi,
    • prezentacji stanu dostępnych środków na wybranej karcie,
    • wyszukiwania bezprowizyjnych bankomatów.

    Prosta instalacja:

    1. Ściągnij aplikację z Google Play (wyszukaj BS PAY)
    2. Dodaj wybrane karty i aktywuj je
    3. Możesz już płacić telefonem i korzystać z innych funkcji aplikacji.

    Klienci mogą dokonywać płatności telefonem niezależnie od operatora sieci komórkowej i bez konieczności podpisywania dodatkowych umów.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Aby korzystać z płatności BS Pay należy:

    1. posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego - klient wykonuje tę czynność na etapie uruchomienia samego telefonu z systemem Android.
    2. posiadać urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość).
    3. posiadać system Android w wersji 4.4 lub nowszej (planowane podwyższenie wymaga Google w 2019 roku do wersji 5.0).
    4. posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową, VISA lub MasterCard).
    5. zainstalować aplikacje BS Pay wyszukując ją w sklepie Google Play
    6. na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną BS Pay - rejestracja do BS Pay odbywa się z wykorzystaniem portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji.
    7. zalogować się do BS Pay. Po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery aplikacja powinna zaczytać wszystkie dotychczasowo wydane produkty kartowe klienta.
    8. wybrać kartę, którą chce dodać do płatności mobilnych.
    9. wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
    10. na etapie dodawania karty zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
    11. w trakcie dodawania karty poprzez BS Pay aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.
    12. po zakończeniu procesu dodawania karty telefon jest gotowy do płatności. Należy pamiętać aby w sekcji „Dotknij i zapłać” w ustawieniach Android mieć ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną jeśli w przyszłości pojawił się inny dostawca portfela na telefonie użytkownika.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Zapraszamy do korzystania z oferty Partnera Banku - Portalu Planet Plus

    Planet Plus to nowoczesna platforma zakupowa, za pomocą której użytkownicy mogą dokonywać zakupów w ponad 1000 sklepach internetowych wykorzystując szeroką ofertę zniżek i promocji, a co najważniejsze za każda transakcję dokonaną za pośrednictwem naszego serwisu użytkownicy otrzymują od nas gotówkę, która mogą wypłacić na swoje konto bankowe.

    Po pierwsze, zakupy zawsze rozpoczynaj z Planet Plus - ponieważ sklep, w którym chcesz dokonać zakupu przez internet może współpracować z naszym portalem i możesz otrzymać część pieniędzy z powrotem za swój zakup w formie Cashback.

    Aby skorzystać z profitów jakie daje Ci konto na portalu Planet Plus, wystarczy że:

    • zalogujesz się na www.planetplus.com/partner/BSPrzeworsk
    • wybierzesz sklep,
    • dokonasz zakupu bezpośrednio na stronie sklepu korzystając z promocji i rabatów a zwrot określonej kwoty za zakupy pojawi się automatycznie na Twoim koncie.

    Pamiętaj, że Cashback łączy się z Promocjami i Wyprzedażami, byś mógł zaoszczędzić jeszcze więcej.

    Zaufało nam ponad 130 Banków Spółdzielczych, których klienci łącznie zaoszczędzili już blisko 1 mln PLN, robiąc zakupy w ponad 1 000 sklepów!

    Zakupy jeszcze nigdy nie były tak proste i przyjemne. Przyłącz się do nas!

    https://youtu.be/VwBnJmR0thA

    *Jednocześnie Bank Spółdzielczy w Przeworsku oświadcza, iż nie ponosi odpowiedzialności za realizacje zobowiązań Planet Plus i IT Card z tytułu zapłaty gotówki na konto Klienta i realizowanej przez Planet Plus promocji.

  • BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku BPS lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera. Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w placówce Banku BPS.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

    Zarejestruj/zaloguj się do portalu

      1. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej
      2. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
      3. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
      4. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"
      5. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
      6. Wybierz ikonkę BLIK
      7. Zacznij korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.



    BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:
    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów


    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe;
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu  Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.