Karty płatnicze

  • Karta VISA Classic Debetowa


    to nowoczesna karta wydawana przez nasz Bank. Jest ona międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą.

    • Karta ta umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji
    • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem Visa, wyposażonych w terminale POS
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem Visa
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, wyposażonych w terminale POS, oznaczonych emblematem Visa;
    • płatności bez obecności karty, dokonywanych w Internecie.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Witamy w gronie posiadaczy karty Banku Spółdzielczego w Przeworsku


    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach: 

    • Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.

    Instrukcje do pobrania:


    Kartę możesz aktywować również w placówce Banku Spółdzielczego w Przeworsku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

  • Usługa 3D Secure


    to zabezpieczenie transakcji dokonywanych bez fizycznego użycia karty w Internecie. Zabezpieczenie polega na dodatkowej autoryzacji transakcji przy użyciu jednego z elementów zapewniających silne uwierzytelnienie.


    Instrukcje do pobrania:


    Kartosfera - opis konfiguracji usługi 3D secure

    Aby uruchomić płatności kartowe w internecie należy:

    • wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie strony do logowania
    • dokonać rejestracji w portalu kartowym klikając „Zarejestruj się”
    • podać PESEL i kliknąć „Dalej”
    • zaakceptować Regulamin portalu kartowego oraz wskazane zgody i kliknąć „Zarejestruj”
    • Zalogować się do portalu kartowego podając PESEL oraz hasło otrzymane na numer telefonu podany przez Użytkownika karty w Banku i wskazany na poprzednim ekranie, następnie kliknąć „Zaloguj”
    • ustawić hasło do logowania się na portalu kartowym i kliknąć „Zmień”
    • aktywować zabezpieczenie 3D Secure dla wybranych przez siebie kart klikając na ikonę przy 3D Secure i postepować zgodnie z instrukcją na ekranie
    • ustawić limit dla transakcji internetowych w zakładce limity
    • po zakończeniu prac w portalu kartowym wylogować się z portalu kartowego klikając „Wyloguj”

    W celu ponownego zalogowania się do portalu wejdź na stronę portalu www.kartosfera.pl, podaj PESEL i hasło, które zostało ustalone przy pierwszym logowaniu do portalu

  • Wpłaty w bankomacie z funkcją wpłatomatu


    Klienci Banku Spółdzielczego w Przeworsku mają możliwość dokonywania wpłat bezpośrednio na rachunek Klienta we wszystkich bankomatach z funkcją wpłatomatu należących do Banków Spółdzielczych.

    Korzyści dla Klienta:

    • szybka wpłata środków na rachunek (brak kolejek które mogą występować w oddziałach banku),
    • błyskawiczne księgowanie środków na rachunku,
    • natychmiastowa możliwość korzystania z wpłaconych pieniędzy np. w bankowości internetowej, lub innych bankomatach,
    • możliwość wpłaty małych i dużych kwot na rachunek (np. oszczędności lub utargów sklepu),
    • wpłata o każdej porze dnia i nocy.

    Wskazówki:

    • nie należy wkładać do wpłatomatu banknotów zniszczonych, pogiętych, posklejanych bądź mokrych,
    • wpłatomat przyjmuje do 200 banknotów jednorazowo,
    • wpłatomat przyjmuje takie  nominały polskich banknotów jak 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł oraz 200 zł. Wpłatomat nie przyjmuje monet.
  • Zastrzeganie kart VISA CLASSIC


    W przypadku utraty karty (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt

    • telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Banku pod numerem telefonu: 801 321 456  lub  +48 86 215 50 50 (czynne całą dobę),
    • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Przeworsku
    • za pośrednictwem portalu kartowego (http://www.kartosfera.pl)
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem telefonu:  +48 828 828 828

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.