Karty

  • Karta VISA Classic debetowa

    VISA CLASSIC DEBETOWA to nowoczesna karta wydawana przez nasz Bank. Jest ona międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą.

    • Karta ta umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji
    • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem Visa, wyposażonych w terminale POS
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem Visa
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, wyposażonych w terminale POS, oznaczonych emblematem Visa;
    • płatności bez obecności karty, dokonywanych w Internecie.

    Kartosfera opis konfiguracji usługi 3D secure

    Aby uruchomić płatności kartowe w internecie należy:

    • wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie strony do logowania
    • dokonać rejestracji w portalu kartowym klikając „Zarejestruj się”
    • podać PESEL i kliknąć „Dalej”
    • zaakceptować Regulamin portalu kartowego oraz wskazane zgody i kliknąć „Zarejestruj”
    • Zalogować się do portalu kartowego podając PESEL oraz hasło otrzymane na numer telefonu podany przez Użytkownika karty w Banku i wskazany na poprzednim ekranie, następnie kliknąć „Zaloguj”
    • ustawić hasło do logowania się na portalu kartowym i kliknąć „Zmień”
    • aktywować zabezpieczenie 3D Secure dla wybranych przez siebie kart klikając na ikonę przy 3D Secure i postepować zgodnie z instrukcją na ekranie
    • ustawić limit dla transakcji internetowych w zakładce limity
    • po zakończeniu prac w portalu kartowym wylogować się z portalu kartowego klikając „Wyloguj”

    W celu ponownego zalogowania się do portalu wejdź na stronę portalu www.kartosfera.pl, podaj PESEL i hasło, które zostało ustalone przy pierwszym logowaniu do portalu

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Witamy w gronie posiadaczy karty Banku Spółdzielczego w Przeworsku!

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach: 

    • Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.

    INSTRUKCJE DO POBRANIA:


    Kartę możesz aktywować także Placówce Banku Spółdzielczego w Przeworsku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

  • Usługa 3D Secure to zabezpieczenie transakcji dokonywanych bez fizycznego użycia karty w Internecie. Zabezpieczenie polega na dodatkowej autoryzacji transakcji przy użyciu jednego z elementów zapewniających silne uwierzytelnienie.

    INSTRUKCJE DO POBRANIA:


  • Klienci Banku Spółdzielczego w Przeworsku mają możliwość dokonywania wpłat bezpośrednio na rachunek Klienta we wszystkich bankomatach z funkcją wpłatomatu należących do Banków Spółdzielczych.

    Korzyści dla klienta:

    • szybka wpłata środków na rachunek (brak kolejek które mogą występować w oddziałach banku),
    • błyskawiczne księgowanie środków na rachunku,
    • natychmiastowa możliwość korzystania z wpłaconych pieniędzy np. w bankowości internetowej, lub innych bankomatach,
    • możliwość wpłaty małych i dużych kwot na rachunek (np. oszczędności lub utargów sklepu),
    • wpłata o każdej porze dnia i nocy.

    Wskazówki:

    • nie należy wkładać do wpłatomatu banknotów zniszczonych, pogiętych, posklejanych bądź mokrych,
    • wpłatomat przyjmuje do 200 banknotów jednorazowo,
    • wpłatomat przyjmuje takie  nominały polskich banknotów jak 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł oraz 200 zł. Wpłatomat nie przyjmuje monet.
  • ZASTRZEGANIE KART VISA CLASSIC

    W przypadku utraty karty (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt

    • telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Banku pod numerem telefonu: 801 321 456  lub  +48 86 215 50 50 (czynne całą dobę),
    • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Przeworsku
    • za pośrednictwem portalu kartowego (http://www.kartosfera.pl)
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem telefonu:  +48 828 828 828

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Aby korzystać z płatności BS Pay należy:

    1. posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego - klient wykonuje tę czynność na etapie uruchomienia samego telefonu z systemem Android.
    2. posiadać urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość).
    3. posiadać system Android w wersji 4.4 lub nowszej (planowane podwyższenie wymaga Google w 2019 roku do wersji 5.0).
    4. posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową, VISA lub MasterCard).
    5. zainstalować aplikacje BS Pay wyszukując ją w sklepie Google Play
    6. na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną BS Pay - rejestracja do BS Pay odbywa się z wykorzystaniem portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji.
    7. zalogować się do BS Pay. Po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery aplikacja powinna zaczytać wszystkie dotychczasowo wydane produkty kartowe klienta.
    8. wybrać kartę, którą chce dodać do płatności mobilnych.
    9. wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
    10. na etapie dodawania karty zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
    11. w trakcie dodawania karty poprzez BS Pay aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.
    12. po zakończeniu procesu dodawania karty telefon jest gotowy do płatności. Należy pamiętać aby w sekcji „Dotknij i zapłać” w ustawieniach Android mieć ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną jeśli w przyszłości pojawił się inny dostawca portfela na telefonie użytkownika.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Zapraszamy do korzystania z oferty Partnera Banku - Portalu Planet Plus

    Planet Plus to nowoczesna platforma zakupowa, za pomocą której użytkownicy mogą dokonywać zakupów w ponad 1000 sklepach internetowych wykorzystując szeroką ofertę zniżek i promocji, a co najważniejsze za każda transakcję dokonaną za pośrednictwem naszego serwisu użytkownicy otrzymują od nas gotówkę, która mogą wypłacić na swoje konto bankowe.

    Po pierwsze, zakupy zawsze rozpoczynaj z Planet Plus - ponieważ sklep, w którym chcesz dokonać zakupu przez internet może współpracować z naszym portalem i możesz otrzymać część pieniędzy z powrotem za swój zakup w formie Cashback.

    Aby skorzystać z profitów jakie daje Ci konto na portalu Planet Plus, wystarczy że:

    • zalogujesz się na www.planetplus.com/partner/BSPrzeworsk
    • wybierzesz sklep,
    • dokonasz zakupu bezpośrednio na stronie sklepu korzystając z promocji i rabatów a zwrot określonej kwoty za zakupy pojawi się automatycznie na Twoim koncie.

    Pamiętaj, że Cashback łączy się z Promocjami i Wyprzedażami, byś mógł zaoszczędzić jeszcze więcej.

    Zaufało nam ponad 130 Banków Spółdzielczych, których klienci łącznie zaoszczędzili już blisko 1 mln PLN, robiąc zakupy w ponad 1 000 sklepów!

    Zakupy jeszcze nigdy nie były tak proste i przyjemne. Przyłącz się do nas!

    https://youtu.be/VwBnJmR0thA

    *Jednocześnie Bank Spółdzielczy w Przeworsku oświadcza, iż nie ponosi odpowiedzialności za realizacje zobowiązań Planet Plus i IT Card z tytułu zapłaty gotówki na konto Klienta i realizowanej przez Planet Plus promocji.

  • Co to jest BLIK?


    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.


    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Przeworsku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo


    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)


    ________________________

     

    Aktywuj Blika w aplikacji BSGo już teraz i ciesz się szybkimi płatnościami gdzie chcesz !

    Jak aktywować usługę?

    • Aby zacząć korzystać z usługi należy uruchomić aplikację mobilną BSGo
    • Po uruchomieniu aplikacji, pojawi się nowy klawisz: Wygeneruj kod Blik - kliknij 
    • Następnie pojawi się ekran aktywacji Blika klikamy Włącz BLIK i potwierdzamy pinem
    • Po prawidłowej autentykacji wyświetlany jest ekran Ustawienia BLIK umożliwiający włączenie BLIKA
    • Akceptujemy regulamin i przesunięcie suwaka przy opcji Włącz BLIKA.
    • Potwierdzenie BLIK został włączony

    ________________________

    Jak korzystać z BLIKA?

    Wypłacaj BLIKIEM z bankomatu

    1. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
    2. Wybierz kwotę wypłaty.
    3. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
    4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

     

    Płać BLIKIEM w internecie

    1. Wybierz „Płatność BLIK”.
    2. Wygeneruj kod w swojej aplikacji mobilnej.
    3. Wpisz kod na stronie internetowej.
    4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie

    Płać BLIKIEM w sklepie

    1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
    2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej.
    3. Wpis kod na terminalu.
    4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

    ________________________