Skip to main content
  • Garmin Pay

    Garmin Pay

    Płać za zakupy swoim zegarkiem sportowym

    Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu zegarka.

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu zegarka Garmin, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Dlaczego warto?

    Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
    Wygoda płacenia za zakupy Twoim sportowym zegarkiem Garmin (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)
    Bezpieczne zakupy: numer Twojej karty nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach Garmin, nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas płatności
    Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu
    Możliwość dodania do Garmin Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych

    Przydatne informacje

    Jak zacząć korzystać z Garmin Pay?
    • Pobierz aplikację Garmin Connect gp223  na telefon z systemem Android lub iOS
    • W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel
    • Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi
    • Potwierdź dodanie karty kodem SMS
    Jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

    Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

    • Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela
    • Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala

    To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Garmin Pay?

    Usługa Garmin Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    Które karty mogę dodać do Garmin Pay?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

    Gdzie można płacić Garmin Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo: xiaomipay3

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Garmin Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Bank Spółdzielczy w Przeworsku

    ul. Krakowska 11
    37-200 Przeworsk
     
    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:
     
    Tel.: 16 648 77 28
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
     
    Infolinia zastrzeżenia kart dla klientów (czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu):
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    Aby zrealizować przelew dewizowy na rachunek w Banku Spółdzielczym w Przeworsku należy:
    • podać kod SWIFT Banku: POLUPLPR,
    • podać numer IBAN (International Bank Account Number) poprzez wpisanie kodu PL, a następnie 26 cyfrowego numeru rachunku bankowego,
    CENTRALA

    ul. Krakowska 11
    37-200 Przeworsk
    Telefon: 16 648 77 28
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Fax:  16 648 18 10
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00

    ODDZIAŁ I W PRZEWORSKU

    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    37-200 Przeworsk
    Telefon 16 648 17 83
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 15:30

    ODDZIAŁ ZARZECZE

    ul. Świętego Jana Pawła II 4,
    37-205 Zarzecze  
    Telefon 16 640 15 80
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 14:45

    ODDZIAŁ JAWORNIK POLSKI

    ul. Bankowa 186
    37-232 Jawornik Polski
    Telefon 16 651 40 06
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 - 15:00

    PUNKT KASOWY W  PRZEWORSKU

    ul. Misiągiewicza 26 A
    37-200 Przeworsk

    Tymczasowo nieczynny.

    Zapraszamy do korzystania z naszego bankomatu znajdującego się przy budynku ul. Misiągiewicza 26A.

    Za utrudnienia przepraszamy.

    PUNKT KASOWY SP ZOZ W PRZEWORSKU

    ul. Szpitalna 16
    37-200 Przeworsk
    Telefon 16 649 04 85
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 14:30

    PUNKT KASOWY MANASTERZ

    37-230 Manasterz 580
    Telefon 16 651 41 87
    Czynny we wtorki w godz. 08:00 - 14:30

    PUNKT KASOWY SIENNÓW

    37 - 205 Siennów 227
    Telefon 16 648 88 78
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 11:00

    Znajdziesz nas też tutaj