Skip to main content
  • Xiaomi Pay

    Xiaomi Pay

    Teraz płatności Xiaomi Pay dostępne również dla posiadaczy kart Visa

    Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub zegarka.

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Visa oraz Mastercard® które są wydawane w Banku BPS. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Dlaczego warto?

    Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
    Wygoda płacenia za zakupy Twoją opaską lub zegarkiem Xiaomi (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)
    Płatności opaską Xiaomi są bezpieczne – dane karty są poufne
    Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu
    Możliwość dodania do Xiaomi Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych

    Jak używać Mi Smart Band 6 LUB 7 NFC z kartami Visa lub Mastercard?

    • Pobierz aplikację Mi Fitness z App Store lub Google
    • Aktywuj swoje konto Mi [wybierz kraj]
    • Aktywuj Mi Smart Band 6 lub 7 NFC za pomocą aplikacji Mi Fitness
    • Wybierz Mi Smart Band 6 lub 7 NFC w sekcji “urządzenia”
    • Idź do zakładki “Karta Płatnicza” i wprowadź dane swojej karty Mastercard
    • Potwierdź autoryzację za pomocą kodu SMS
    • Korzystaj z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności. zbliżeniowych za pomocą Mi Smart Band 6 lub 7 NFC oraz kart Visa i Mastercard.

    Jak dodać kartę Visa lub Mastercard® do Mi Smart Band 6 lub 7 NFC?

     xiaomipay1
     

    Jak płacić Mi Smart Band 6 lub 7 z NFC?

     

    xiaomipay2

     

     

     

    Przydatne informacje

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Xiaomi Pay

    Usługa Xiaomi Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do opaski/zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Xiaomi. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Usługa Xiaomi Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w opasce/ zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    Gdzie można płacić Xiaomi Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo: xiaomipay3

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy opaska lub zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Xiaomi Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Bank Spółdzielczy w Przeworsku

    ul. Krakowska 11
    37-200 Przeworsk
     
    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:
     
    Tel.: 16 648 77 28
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
     
    Infolinia zastrzeżenia kart dla klientów (czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu):
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    Aby zrealizować przelew dewizowy na rachunek w Banku Spółdzielczym w Przeworsku należy:
    • podać kod SWIFT Banku: POLUPLPR,
    • podać numer IBAN (International Bank Account Number) poprzez wpisanie kodu PL, a następnie 26 cyfrowego numeru rachunku bankowego,
    CENTRALA

    ul. Krakowska 11
    37-200 Przeworsk
    Telefon: 16 648 77 28
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Fax:  16 648 18 10
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00

    ODDZIAŁ I W PRZEWORSKU

    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    37-200 Przeworsk
    Telefon 16 648 17 83
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 15:30

    ODDZIAŁ ZARZECZE

    ul. Świętego Jana Pawła II 4,
    37-205 Zarzecze  
    Telefon 16 640 15 80
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 14:45

    ODDZIAŁ JAWORNIK POLSKI

    ul. Bankowa 186
    37-232 Jawornik Polski
    Telefon 16 651 40 06
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 - 15:00

    PUNKT KASOWY W  PRZEWORSKU

    ul. Misiągiewicza 26 A
    37-200 Przeworsk

    Tymczasowo nieczynny.

    Zapraszamy do korzystania z naszego bankomatu znajdującego się przy budynku ul. Misiągiewicza 26A.

    Za utrudnienia przepraszamy.

    PUNKT KASOWY SP ZOZ W PRZEWORSKU

    ul. Szpitalna 16
    37-200 Przeworsk
    Telefon 16 649 04 85
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 14:30

    PUNKT KASOWY MANASTERZ

    37-230 Manasterz 580
    Telefon 16 651 41 87
    Czynny we wtorki w godz. 08:00 - 14:30

    PUNKT KASOWY SIENNÓW

    37 - 205 Siennów 227
    Telefon 16 648 88 78
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 11:00

    Znajdziesz nas też tutaj