Przejdź do głównej treści
  • Płać jak Iga z Tomkiem - kartą VISA w telefonie.

    Płać jak Iga z Tomkiem - kartą VISA w telefonie.

    Płatności mobilne Visa to wygoda
    i bezpieczeństwo w zasięgu ręki.


    v02 1180x200


    Zobacz, jak dodać kartę Visa do telefonu:

         finger click icon
     Pobierz lub otwórz aplikację portfela mobilnego,
    albo aplikację banku.
     Wprowadź swoje dane lub zeskanuj kartę.
    Nie zapomnij dodać numeru CVV znajdującego się na odwrocie karty.
     Potwierdź dodanie karty poprzez SMS
    lub aplikację bankową!

     


    Tokenizacja zwiększa bezpieczeństwo płatności mobilnych

     

    Tokenizacja to dodatkowa warstwa ochrony Twoich płatności kartą Visa w telefonie
    (oprócz zabezpieczeń samego smartfona oraz wybranego sposobu autoryzacji transakcji takich jak: PIN,
    skan twarzy czy odcisk palca). 
    Wprowadza ona nowy poziom zabezpieczenia płatności cyfrowych.

    Gdy zapisujesz dane swojej karty w portfelu mobilnym,
    Visa zastępuje je unikalnym ciągiem cyfr – tokenem, który jest generowany losowo,
    bez żadnego algorytmu czy wzoru matematycznego.
    Są nim zastępowane wszystkie dane wrażliwe, takie jak: nr konta, nr karty, data ważności karty. 
    Kiedy dokonujesz płatności mobilnej, nie ujawniasz żadnych swoich danych,
    a sprzedawca zna jedynie identyfikator, czyli token.

    W przypadku zgubienia czy kradzieży karty, którą nosisz w portfelu należy niezwłocznie zastrzec numer karty,
    aby zablokować możliwość dokonywania płatności przez osoby nieuprawnione.
    W przypadku zgubienia telefonu czy jego kradzieży Twoje pieniądze i dane nadal pozostają bezpieczne.
    Visa zaś jest w stanie deaktywować sam token, bez konieczności zastrzegania numeru karty płatniczej.

    bg visa flag woman 640x640 

     


     v02 1920x400

     


        shopping trolley on phone screen icon 
     System tokenizacyjny tworzy ciąg cyfr i zastępuje nim dane Twojej karty. Ten unikalny ciąg cyfr składa się na bezpieczny token płatniczy, który wykorzystywany jest podczas transakcji.  

    Tym samym dokonując zakupu dane Twojej karty nie są ujawniane.

    Niektórzy uwielbiają szybkość transakcji i wygodę. Dla innych podstawą wyboru płatności mobilnych
    jest bezpieczeństwo i dostępność. Cokolwiek cenisz najbardziej, masz pewność,
    że te cztery główne korzyści są zawsze w zasięgu ręki.

    Korzyści z płatności mobilnych Visa

    Bezpieczeństwo - Visa stworzyła technologię tokenizacji (szyfrowania), dzięki której numer karty zastępowany jest w urządzeniu mobilnym tzw. tokenem. Token to unikalny, losowo wygenerowany numer, który służy do zrealizowania płatności. W ten sposób dane karty Visa są całkowicie bezpieczne.
    Szybkość - To naprawdę proste – zbliżasz telefon lub zegarek do terminala i już.
    Wygoda - Możesz skreślić portfel z listy niezbędnych rzeczy do zabrania z domu. Teraz wystarczy telefon lub zegarek, by cieszyć się wygodą płatności mobilnych.
    Dostępność - Zapłacisz mobilnie wszędzie tam, gdzie istnieje możliwość płatności kartą. W Polsce 100% terminali to terminale zbliżeniowe.

    Pytania i odpowiedzi

    Czy ten sposób płatności jest bezpieczny?

    Tak. Visa stworzyła technologię tokenizacji (szyfrowania), dzięki której numer twojej karty zastępowany jest w urządzeniu mobilnym tzw. tokenem. Ten unikalny, losowo wygenerowany numer służy do realizowania płatności. W ten sposób dane karty Visa są bezpieczne. Dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia użycie kodu lub biometryczna weryfikacja odcisku palca czy twarzy.

    Co oznacza tokenizacja i czym jest token?

    Tokenizacja Visa (Visa Tokenisation Service) zapewnia ochronę wrażliwych danych Twojej karty i konta za pomocą tokenu

    Token to unikalny cyfrowy identyfikator (ciąg cyfr), który zastępuje numer karty Visa, dzięki czemu płatność jest bezpieczna. Jest on używany za każdym razem w trakcie transakcji, więc dane karty są chronione i niedostępne.

    Token jest przypisany do jednego urządzenia. Oznacza to, że nie ma możliwości korzystania z tego samego tokenu na kilku różnych urządzeniach, którymi chcesz płacić zbliżeniowo.

    Czy istnieje możliwość, aby ktoś bez mojej wiedzy przyłożył urządzenie do terminala i pobrał pieniądze?

    Nie, ponieważ PIN, a także dodatkowe zabezpieczenie, tj. użycie kodu lub biometryczna weryfikacja za pomocą odcisku palca czy twarzy w Twoim telefonie lub zegarku, skutecznie to uniemożliwiają.

    Co zrobić, gdy zgubię urządzenie lub zostanie ono skradzione?

    Skontaktuj się jak najszybciej z bankiem i poinformuj o zgubieniu tego urządzenia w celu zablokowania tokenu.

    Czy operator sieci komórkowej będzie miał wgląd w transakcje?

    Nie, operator sieci komórkowej nie ma dostępu do tych danych. Tylko Ty i Twój bank posiadacie dostęp do informacji związanych z transakcjami na Twojej karcie Visa.

    Z jakimi urządzeniami to działa?

    Dostępność płatności mobilnych Visa zależy od wersji urządzenia, jakie posiadasz.

    Dowiedz się więcej o kompatybilności Twojego urządzenia: IOS, Android, Garmin, Fitbit lub sprawdź w aplikacji mobilnej banku.

    Czy muszę mieć włączoną transmisję danych?

    Nie. Jednakże w zależności od wybranego sposobu płatności dostęp do wszystkich funkcji płatności mobilnych może być ograniczony. 

    Czy jest pobierana dodatkowa opłata za płatności mobilne Visa?

    Nie, płatności mobilne Visa są bezpłatne.

    Czy obowiązują limity transakcyjne?

    Obowiązują te same limity transakcyjne jak w przypadku tradycyjnej karty plastikowej. Możesz je zmodyfikować, kontaktując się z bankiem lub za pomocą aplikacji banku.

    Czy mogę dokonywać przelewów?

    Nie. Aby dokonać przelewu, użyj aplikacji mobilnej BSGo.

    Gdzie mogę płacić mobilnie?

    Wszędzie tam, gdzie teraz płacisz kartą.

    Czy mogę korzystać z płatności mobilnych poza granicami kraju?

    Oczywiście, płatności mobilne Visa są globalnym rozwiązaniem. Wystarczy, że sprzedawca umożliwia płatności zbliżeniowe. Najczęściej jest to określone za pomocą znanego symbolu płatności zbliżeniowych.

    Bank Spółdzielczy w Przeworsku

    ul. Krakowska 11
    37-200 Przeworsk
     
    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:
     
    Tel.: 16 648 77 28
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
     
    Infolinia zastrzeżenia kart dla klientów (czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu):
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    Aby zrealizować przelew dewizowy na rachunek w Banku Spółdzielczym w Przeworsku należy:
    • podać kod SWIFT Banku: POLUPLPR,
    • podać numer IBAN (International Bank Account Number) poprzez wpisanie kodu PL, a następnie 26 cyfrowego numeru rachunku bankowego,
    CENTRALA

    ul. Krakowska 11
    37-200 Przeworsk
    Telefon: 16 648 77 28
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Fax:  16 648 18 10
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00

    ODDZIAŁ I W PRZEWORSKU

    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    37-200 Przeworsk
    Telefon 16 648 17 83
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 15:30

    ODDZIAŁ ZARZECZE

    ul. Świętego Jana Pawła II 4,
    37-205 Zarzecze  
    Telefon 16 640 15 80
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 14:45

    ODDZIAŁ JAWORNIK POLSKI

    ul. Bankowa 186
    37-232 Jawornik Polski
    Telefon 16 651 40 06
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 - 15:00

    PUNKT KASOWY W  PRZEWORSKU

    ul. Misiągiewicza 26 A
    37-200 Przeworsk

    Tymczasowo nieczynny.

    Zapraszamy do korzystania z naszego bankomatu znajdującego się przy budynku ul. Misiągiewicza 26A.

    Za utrudnienia przepraszamy.

    PUNKT KASOWY SP ZOZ W PRZEWORSKU

    ul. Szpitalna 16
    37-200 Przeworsk
    Telefon 16 649 04 85
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 14:30

    PUNKT KASOWY MANASTERZ

    37-230 Manasterz 580
    Telefon 16 651 41 87
    Czynny we wtorki w godz. 08:00 - 14:30

    PUNKT KASOWY SIENNÓW

    37 - 205 Siennów 227
    Telefon 16 648 88 78
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 11:00

    Znajdziesz nas też tutaj