Skip to main content
  • Zastrzeżenie numeru PESEL

    Zastrzeżenie numeru PESEL

    Od 1 czerwca 2024 r. sprawdzamy, czy Twój numer PESEL nie jest zastrzeżony w rejestrze zastrzeżeń numerów PESEL.  Dzięki temu zwiększa się poziom bezpieczeństwa transakcji finansowych i minimalizuje ryzyko oszustw.

     


    Co daje zastrzeżenie numeru PESEL?

    Zastrzeżenie numeru PESEL to ochrona przed jego wykorzystaniem bez Twojej wiedzy, np. po to, by wziąć kredyt na Ciebie. To większe zabezpieczenie Twoich danych.

     


    Pamiętaj jednak, że Twój PESEL nie może być zastrzeżony, gdy chcesz:

    • otworzyć konto,
    • pożyczyć pieniądze,
    • udostępnić bankowość elektroniczną,
    • wypłacić w naszej placówce więcej niż trzykrotność minimalnego wynagrodzenia.

    Zastrzeżenie możesz w każdej chwili cofnąć.

     


    Jak możesz zastrzec numer PESEL?

    1. W aplikacji mObywatel:
    • zaloguj się do aplikacji mObywatel na swoim telefonie
    • wybierz Zastrzeż PESEL
    • przesuń suwak w prawo, jeśli chcesz zastrzec PESEL
    • jeśli chcesz cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL, przesuń suwak w lewo.
    1. Na stronie: www.gov.plza pomocą profilu zaufanego.
    2. Podczas wizyty w urzędzie gminy/miasta poprzez złożenie właściwego wniosku.

    Zastrzeżenia numeru PESESL możesz dokonać bezterminowo albo określić datę i godzinę, kiedy system automatycznie zastrzeże ponownie Twój PESEL.

     

    zastrzezeniepesel


     

    Jak możesz cofnąć zastrzeżenie numeru PESEL?

    1. W aplikacji mObywatel:
    • zaloguj się do aplikacji mObywatel na swoim telefonie
    • Wybierz: cofnięcie bezterminowe lub cofnięcie z ponownym automatycznym zastrzeżeniem w ustalonym terminie.
    • zweryfikuj swoje dane i potwierdź cofnięcie zastrzeżenia.
    1. na stronie: www.gov.pl za pomocą profilu zaufanego.
    2. podczas wizyty w urzędzie gminy/miasta poprzez złożenie właściwego wniosku.

    Po zakończeniu procesu otrzymasz potwierdzenie, że numer PESEL został odblokowany.

     cofnijzastrzezenie

     

    Bank Spółdzielczy w Przeworsku

    ul. Krakowska 11
    37-200 Przeworsk
     
    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:
     
    Tel.: 16 648 77 28
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
     
    Infolinia zastrzeżenia kart dla klientów (czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu):
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    Aby zrealizować przelew dewizowy na rachunek w Banku Spółdzielczym w Przeworsku należy:
    • podać kod SWIFT Banku: POLUPLPR,
    • podać numer IBAN (International Bank Account Number) poprzez wpisanie kodu PL, a następnie 26 cyfrowego numeru rachunku bankowego,
    CENTRALA

    ul. Krakowska 11
    37-200 Przeworsk
    Telefon: 16 648 77 28
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Fax:  16 648 18 10
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00

    ODDZIAŁ I W PRZEWORSKU

    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    37-200 Przeworsk
    Telefon 16 648 17 83
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 15:30

    ODDZIAŁ ZARZECZE

    ul. Świętego Jana Pawła II 4,
    37-205 Zarzecze  
    Telefon 16 640 15 80
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 14:45

    ODDZIAŁ JAWORNIK POLSKI

    ul. Bankowa 186
    37-232 Jawornik Polski
    Telefon 16 651 40 06
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 - 15:00

    PUNKT KASOWY W  PRZEWORSKU

    ul. Misiągiewicza 26 A
    37-200 Przeworsk

    Tymczasowo nieczynny.

    Zapraszamy do korzystania z naszego bankomatu znajdującego się przy budynku ul. Misiągiewicza 26A.

    Za utrudnienia przepraszamy.

    PUNKT KASOWY SP ZOZ W PRZEWORSKU

    ul. Szpitalna 16
    37-200 Przeworsk
    Telefon 16 649 04 85
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 14:30

    PUNKT KASOWY MANASTERZ

    37-230 Manasterz 580
    Telefon 16 651 41 87
    Czynny we wtorki w godz. 08:00 - 14:30

    PUNKT KASOWY SIENNÓW

    37 - 205 Siennów 227
    Telefon 16 648 88 78
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 11:00

    Znajdziesz nas też tutaj