Przejdź do głównej treści
  • MojeID

    MojeID

    Załatwiaj sprawy urzędowe przez własny komputer

    mojeID umożliwia Ci bezpieczne potwierdzanie tożsamości online. Dzięki mojeID łatwo uruchomisz Profil Zaufany, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.

    mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystanie z wielu e-usług przez Internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.

    Szybko przekonasz się, że mojeID to także oszczędność czasu – sprawy urzędowe załatwiasz wtedy, kiedy jest Ci wygodnie, korzystając z własnego komputera.

    Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR).

     

    Logo mojeID

     


    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj:

    https://obywatel.gov.pl/


    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj:

    https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

     

    Dlaczego warto?

    Wygoda i komfort korzystania
    Bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, we własnym domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie
    Bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, we własnym domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie
    Łatwiejszy dostęp – prościej rejestrujesz się i logujesz u dostawców usług online
    Użyteczność – korzystasz z większej liczby usług online lub masz dostęp do paneli uzupełniających usługi tradycyjne

    Przydatne informacje

    Jakie możliwości oferuje mojeID?
    • Potwierdzenie tożsamości – w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np.: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania
    • Logowanie do istniejącego konta
    • Autoryzacja operacji
    Gdzie mogę stosować mojeID?

    Usługi publiczne

    • Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu)
    • Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych)

    e-Commerce

    • Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu)
    • Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy

    Energetyka

    • Rejestracja wniosku/formularza
    • Przedłużenie umowy
    • Dostęp do portalu klienta

    Medycyna

    • Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych
    • Zakup leków przez Internet

    Media

    • Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo
    • Opłacanie abonamentu

    Ubezpieczenia

    • Sprzedaż polisy przez Internet
    • Odnowienie polisy (Direct)

    Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
    Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ

    Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?

    Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Twojej tożsamości.

    Jaką mam korzyść z używania mojeID?

    Zyskujesz więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.

    Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.

    Czy korzystanie z mojeID jest płatne?

    Nie. Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych.

     
    Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?

    Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku. Zawsze wiesz, co i komu przekazujesz, ponieważ przekazanie danych każdorazowo wymaga Twojej akceptacji.

    Jak założyć profil zaufany

    1. Należy wejść na stronę : https://pz.gov.pl/pz/index

    2. W prawym górnym rogu należy kliknąć przycisk „zarejestruj się” i wybrać panel „Bank lub inny dostawca tożsamości”



    3. Następnie należy wybrać ikonę „SGB BPS” – z prawej dolnej strony ekranu.



    4. W kolejnym kroku wybieramy z listy rozwijanej województwo i nawę Banku.

    5. Po chwili nastąpi przekierowanie na stronę logowania systemu EBP:

     

    6. Po zalogowaniu do systemu Bankowości internetowej, otrzymamy „listę zgód”, które potwierdzamy przyciskiem „akceptuj” i autoryzujemy za pomocą kodu SMS lub powiadomienia PUSH (akceptacja zgody PSD2): 

    7. Potem następuje przekierowanie na stronę Profilu zaufanego, gdzie trzeba wpisać/utworzyć Identyfikator użytkownika, zaznaczyć „Zapoznałem się z przepisami dotyczącymi profilu zaufanego i podpisu zaufanego” – potem klikamy przycisk „Zarejestruj się”.


    Za pomocą utworzonego konta można logować się do e-usług administracji publicznej, dostępnych na przykład na platformie ePUAP. Pozostałe funkcje, na przykład podpisywanie dokumentów elektronicznych, uzyskasz po potwierdzeniu swojego Profilu Zaufanego.

    Aby skorzystać z mojeID, wystarczy na stronie internetowej dostawcy usługi lub urzędu, którzy udostępniają tę metodę potwierdzania tożsamości, wybrać opcję logowania lub potwierdzania tożsamości z mojeID. Po kliknięciu odpowiedniego przycisku/linku, wyświetlą się ikony dostawców tożsamości – m.in. banków. Użytkownik wybiera bank, z którym chce potwierdzić tożsamość lub przekazać dane, a następnie zostaje przekierowany na stronę banku i tam wprowadza swój login i hasło. Po zalogowaniu, każdorazowo zostanie on poproszony o wyrażenie zgody na przekazanie swoich danych. Po zatwierdzeniu przekazania danych zostanie automatycznie przeniesiony do serwisu firmy lub urzędu, z którego usług chce skorzystać.

    Bank Spółdzielczy w Przeworsku

    ul. Krakowska 11
    37-200 Przeworsk
     
    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:
     
    Tel.: 16 648 77 28
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
     
    Infolinia zastrzeżenia kart dla klientów (czynna 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu):
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia według taryfy operatora)
    Aby zrealizować przelew dewizowy na rachunek w Banku Spółdzielczym w Przeworsku należy:
    • podać kod SWIFT Banku: POLUPLPR,
    • podać numer IBAN (International Bank Account Number) poprzez wpisanie kodu PL, a następnie 26 cyfrowego numeru rachunku bankowego,
    CENTRALA

    ul. Krakowska 11
    37-200 Przeworsk
    Telefon: 16 648 77 28
    adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Fax:  16 648 18 10
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00

    ODDZIAŁ I W PRZEWORSKU

    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    37-200 Przeworsk
    Telefon 16 648 17 83
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 15:30

    ODDZIAŁ ZARZECZE

    ul. Świętego Jana Pawła II 4,
    37-205 Zarzecze  
    Telefon 16 640 15 80
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 14:45

    ODDZIAŁ JAWORNIK POLSKI

    ul. Bankowa 186
    37-232 Jawornik Polski
    Telefon 16 651 40 06
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:30 - 15:00

    PUNKT KASOWY W  PRZEWORSKU

    ul. Misiągiewicza 26 A
    37-200 Przeworsk

    Tymczasowo nieczynny.

    Zapraszamy do korzystania z naszego bankomatu znajdującego się przy budynku ul. Misiągiewicza 26A.

    Za utrudnienia przepraszamy.

    PUNKT KASOWY SP ZOZ W PRZEWORSKU

    ul. Szpitalna 16
    37-200 Przeworsk
    Telefon 16 649 04 85
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 14:30

    PUNKT KASOWY MANASTERZ

    37-230 Manasterz 580
    Telefon 16 651 41 87
    Czynny we wtorki w godz. 08:00 - 14:30

    PUNKT KASOWY SIENNÓW

    37 - 205 Siennów 227
    Telefon 16 648 88 78
    Czynny od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 - 11:00

    Znajdziesz nas też tutaj