Przejdź do głównej treści

Prośba o przelew BLIK(P2PR)

Prośba o przelew BLIK to nowa w Banku funkcjonalność BLIKA, która umożliwia klientowi
wysłanie prośby o przelew, w określonej kwocie, do innego użytkownika BLIK. Transakcja odbywa
się w czasie rzeczywistym. Warunkiem jest aby bank odbiorcy udostępniał tę funkcję w swojej aplikacji mobilnej.

Jak wygląda proces dla Klienta?

• Klient inicjujący prośbę o przelew loguje się do aplikacji mobilnej banku, wybiera ikonę BLIK, a następnie klika ikonę Prośba o przelew. Wybiera kontakt (np. z książki adresowej lub wpisuje
numer telefonu), określa kwotę i wysyła zapytanie.
• Odbiorca otrzymuje powiadomienie w aplikacji mobilnej i może:
-zaakceptować prośbę – środki są przekazywane natychmiast,
-odrzucić prośbę – transakcja nie dochodzi do skutku,
-zignorować – prośba wygasa po określonym czasie.

Rozwiązania w aplikacjach poszczególnych dostawców mogą się różnić.


Funkcjonalność jest dostępna w następujących bankach:

1. ING Bank Śląski,
2. VeloBank,
3. mBank,
4. Bank Millennium,
5. Bank Pekao S.A.,
6. Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie 
7. wybrane banki spółdzielcze z Grupy SGB korzystające z aplikacji zrzeszeniowej.

Aktualna lista jest dostępna na stronie:

https://www.blik.com/jak-korzystac-z-blika#przelew-na-telefon

Bezpieczeństwo i kontrola

• Transakcja jest realizowana tylko po akceptacji przez odbiorcę.
• Jako Klient możesz zablokować otrzymywanie próśb o przelew BLIK – zarówno wszystkich, jak i od wybranych numerów telefonu.
• Limit dla pojedynczej prośby o przelew BLIK ustalanony na 1000 zł.

Nowa funkcjonalność Prośba o przelew BLIK (P2PR) to kolejny krok w rozwoju usług mobilnych w naszym Banku.
Wierzymy, że ułatwi codzienne rozliczenia w aplikacji mobilnej. Nie zatrzymujemy się, analizujemy kolejne możliwości poszerzenia usług BLIK, aby w przyszłości zaoferować Państwu jeszcze więcej nowoczesnych rozwiązań.

Znajdziesz nas też tutaj

Realizacja: VerdIT