Już 16 listopada pojawi się nowy układ strony Bankowości Internetowej.
Co się zmieni?
Pierwsze co zauważysz, to odświeżona szata graficzna. Dodaliśmy nowe ikony i ilustracje, zmieniliśmy kolorystykę. W kolejnym kroku zauważysz z pewnością to, co najważniejsze - że rozszerzyliśmy funkcjonalność Twojej bankowości internetowej. Wszystko po to, byś mógł wygodnie korzystać z usług naszego banku. Zawsze bezpiecznie, bez wychodzenia z domu.
Co może Cię zaskoczyć?
Wszystkie zrealizowane transakcje (przelewy, płatność Blikiem, płatności kartą etc.) znajdziesz w mini aplikacji Historia transakcji. Domyślnie system wyświetla ograniczoną liczbę ostatnich transakcji. Możesz to zmienić, ustawiając własne wartości filtrowania.
Historię transakcji znajdziesz także w formie kafelka na Pulpicie.
Jeśli z jakiegoś powodu zlecony przez Ciebie przelew nie będzie mógł zostać zrealizowany (np. gdy na koncie zabraknie środków), informacje o tym znajdziesz w mini aplikacji Przelewy, zakładce Odrzucone. Nie dotyczy to przelewów anulowanych przez użytkownika - tych system nie wyświetla.
Potwierdzenia zrealizowanych transakcji pobierzesz w mini aplikacji Historia transakcji. Wystarczy, że klikniesz w belkę wybranej transakcji, a rozwiną się jej szczegóły. Po prawej stronie kliknij przycisk Pobierz potwierdzenie.
Zlecone przez Ciebie przelewy oczekujące na realizację (w tym te z tytułu zlecenia stałego), znajdziesz zarówno w mini aplikacji 8 Przelewy w zakładce Oczekujące, jaki w mini aplikacji Rachunki, w zakładce Przelewy oczekujące.
Nie martw się terminami rachunków. Jeśli często wykonujesz powtarzalne przelewy (np. za abonament internetowy) możesz utworzyć zlecenie stałe i zarządzać nim w mini aplikacji Przelewy - zakładka Zlecenia stałe.
Wprowadziliśmy dynamiczne wczytywanie treści na listach, czyli brak tzw. stronicowania. Na długich listach kolejne wersy (np. na liście transakcji) wczytają się dynamicznie w trakcie przewijania strony.