Skip to main content
  • KORONAWIRUS - INFORMACJE

Koronawirus - informacje

  • bank spoldzielczy w przeworsku 1

    KOMUNIKAT ZARZĄDU
    BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W PRZEWORSKU

    Szanowni Państwo,

    Mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Oddziałach naszego Banku do niezbędnego minimum.

    Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

    W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami:

    1. telefonicznego, pod numerami telefonów:
      • Centrala ul. Krakowska 11 – tel. 16 648 77 28 (w godz. pracy Banku tj. 08:00 do 16:00)
    2. mailowego, pod adresem:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Ponadto rekomendujemy:

    • realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą karty, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną.
    • wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem konta on-line.

     

    Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności,
    z którymi mamy obecnie do czynienia.

    Informujemy, że w związku z zamknięciem Urzędów Skarbowych jednostki Banku:

    - Punkt Kasowy US w Przeworsku,

    ul. Tysiaclecia 1, 37-200 Przeworsk,
    - Punkt Kasowy US w Jarosławiu, ul. Przemysłowa 2A, 37-500 Jarosław,
    - Punkt Kasowy Siennów, 37 - 205 Siennów 227

    są nieczynne.

    Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji.

    .Zarząd
    Banku Spółdzielczego w Przeworsku

    1

  • bank spoldzielczy w przeworsku 1

    Zarząd Banku Spółdzielczego w przeworsku informuje, że zostały zmienione godziny pracy placówek:

    • Centrala Banku przy ul. Krakowskiej 11 czynna od 08:00 do 16:00
    • Oddział I ul. Piłsudskiego 1 czynny od 08:00 do 15:30
    • Punkt Kasowy w US w Przeworsku NIECZYNNY
    • Punkt Kasowy w US w Jarosławiu NIECZYNNY

    1

  • bank spoldzielczy w przeworsku 1

    W celu ograniczenia kontaktu fizycznego Klientów podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i Mastercard, podjęły decyzję o wprowadzeniu zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli bez wprowadzenia kodu PIN) z 50 do 100 zł.

    Obraz6

    W związku z tym od 20 marca 2020 r. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany.

    Oznacza to, że jeszcze przez pewien okres, może się zdarzać, że przy transakcji np. na 60 zł w jednym sklepie, klient zostanie poproszony o PIN, a w innym - nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (sklepy) dostosują się do wprowadzonej zmiany.

    1

  • bank spoldzielczy w przeworsku 1

    Umożliwiamy bezpłatne zawieszenie spłaty rat kredytów dla klientów indywidualnych. Zawieszenie rat dotyczy kredytów hipotecznych, kredytów gotówkowych, kredytów konsolidacyjnych. Proponujemy zastosowanie tzw. wakacji kredytowych, na wniosek Kredytobiorcy.

    Kto może złożyć wniosek o zawieszenie spłaty rat kredytu?
    Opcja zawieszenia spłaty kredytu (zastosowanie tzw. wakacji kredytowych) jest dostępna dla Kredytobiorców, którzy uzasadnią konieczność zawieszenia spłaty kredytu pogorszeniem swojej sytuacji finansowej spowodowanej pandemią koronawirusa.

    Jak należy uzasadnić konieczność zawieszenia spłaty kredytu?
    We wniosku należy wskazać w jaki sposób pogorszyła się sytuacja finansowa Kredytobiorcy i jak to wpływa na konieczność zawieszenia spłaty rat.

    W jaki sposób można wnioskować o zawieszenie spłaty kredytu?
    Wnioski o zawieszenie spłaty kredytu można składać za pośrednictwem:

    • dostarczenie wniosku do placówki Banku
    • drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • pracujemy nad możliwością złożenia wniosku w ww. sprawie w systemie bankowości internetowej. O takiej możliwości będziemy informować na stronie internetowej Banku.

    46

    Czy rozpatrzenie wniosku o zawieszenie spłaty rat kredytu jest płatne?
    Wnioski będą rozpatrywane bezpłatnie. Bank nie będzie pobierał opłat w związku z udzieleniem wakacji kredytowych.

    Obraz7

  • bank spoldzielczy w przeworsku 1

    Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, umożliwiamy rozwiązania powalające m.in.: odroczyć ratę kredytu lub odnowić okres kredytowania.

    Proponujemy zawieszenie:

    • spłaty raty kapitałowo-odsetkowej na okres do 3 miesięcy
    • raty odsetkowej na okres do 3 miesięcy
    • części kapitałowej na okres do 6 miesięcy – odsetki płatne w terminach wynikających z umowy kredytu

    Zastosowane odroczenia terminu spłaty może spowodować:

    • wydłużenie okresu kredytowania o zastosowany analogiczny okres odroczenia
    • po okresie prolongaty pozostałe raty zostaną równomiernie powiększone o odroczone płatności
    • w przypadku odroczenia w spłacie odsetek – płatność jednorazowa w uzgodnionym terminie

    Odroczenie terminu spłaty raty kredytu może dotyczyć:

    • kredytów o obrotowych
    • kredytów inwestycyjnych

    udzielonych w PLN .

    Wnioski o zawieszenie terminu spłaty kredytu można składać za pośrednictwem:

    • adresu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • listownie/kurierem na adres: Bank Spółdzielczy w Przeworsku, ul. Krakowska 11,37-200 Przeworsk,z dopiskiem „Odroczenie rat COVID - 19”
    • w Placówkach Banku Spółdzielczego

    Bank z tytułu odroczenia terminu spłaty kredytu nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji. Każdy wniosek będzie rozpatrzony indywidualnie w przyspieszonym trybie, o decyzji powiadomimy Państwa niezwłocznie.

    46

    Obraz7

  • bank spoldzielczy w przeworsku 1

    W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 w trosce o Państwa zdrowie informujemy, że zostały uruchomione nowe procedury które pozwalają na  zawarcie współpracy w zakresie terminali POS, bez konieczności wizyty Państwa w Banku oraz maksymalnie skracają czas od momentu podjęcia decyzji do instalacji terminali.


    W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt pod numerem:

    16 648 77 28

    Obraz7

  • bank spoldzielczy w przeworsku 1

    Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

    Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

    Jak działają oszuści?

    • Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
    • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.
      W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych.
    • Przejmują konta np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudną sytuację.

    Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia
    w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

    Pamiętaj, że:

    • jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych. Na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele władz państwowych
    • sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy, na który się logujesz do bankowości internetowej, zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank
    • zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym.

    Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:

    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa

Znajdziesz nas też tutaj