Bankowość mobilna

  • Zachęcamy do korzystania z płatności bezgotówkowych oraz systemu bankowości internetowej, dzięki której można:

    • kontrolować stan swoich finansów bez wychodzenia z domu,
    • dokonywać przelewy bez wychodzenia z domu,
    • skrócić do minimum czas spędzony w Banku.

    Sprawdź wszystkie zakładki i znajdź odpowiedni produkt dla siebie.

  • System Bankowości Internetowej to nowoczesna, a zarazem bardzo bezpieczna usługa, która umożliwia stały dostęp do rachunku przez Internet w dowolnym czasie. Korzystanie z niej gwarantuje oszczędność pieniędzy i czasu.

    Bank Spółdzielczy w Przeworsku oferuje Państwu jedną z najnowocześniejszych, a zarazem bardzo bezpiecznych usług, dostęp do rachunku przez Internet - Centrum Usług Internetowych. Korzystanie z systemu jest łatwe i bezpieczne, dostępne z dowolnego miejsca na świecie, a także możliwe przez całą dobę i przez cały rok. Jednym warunkiem korzystania z usług jest dostęp do komputera klasy PC z przeglądarką WWW.

    System Bankowości Internetowej umożliwia:

    • skrócenie do minimum czasu spędzonego w Banku,
    • kontrolowanie na bieżąco stanu rachunku,
    • szybkie i efektywne zarządzanie finansami,
    • dokonywanie operacji oraz korzystanie z bieżących informacji bez konieczności wizyty w Banku.

    Dla klientów indywidualnych przygotowaliśmy dostęp do konta przy pomocy:

    1. identyfikatora oraz hasła w przypadku autoryzacji kodem SMS,
    2. identyfikatora oraz autoryzacji za pomocą aplikacji mobilnej mToken MAA.
  • Karta płatnicza VISA CLASSIC DEBETOWA to nowoczesna karta wydawana przez nasz Bank. Jest ona międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą.

    • Karta ta umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji
    • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem Visa, wyposażonych w terminale POS
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem Visa
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, wyposażonych w terminale POS, oznaczonych emblematem Visa;
    • płatności bez obecności karty, dokonywanych w Internecie.

    1


    Kartosfera opis konfiguracji usługi 3D secure

    Aby uruchomić płatności kartowe w internecie należy:

    • wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie strony do logowania
    • dokonać rejestracji w portalu kartowym klikając „Zarejestruj się”
    • podać PESEL i kliknąć „Dalej”
    • zaakceptować Regulamin portalu kartowego oraz wskazane zgody i kliknąć „Zarejestruj”
    • Zalogować się do portalu kartowego podając PESEL oraz hasło otrzymane na numer telefonu podany przez Użytkownika karty w Banku i wskazany na poprzednim ekranie, następnie kliknąć „Zaloguj”
    • ustawić hasło do logowania się na portalu kartowym i kliknąć „Zmień”
    • aktywować zabezpieczenie 3D Secure dla wybranych przez siebie kart klikając na ikonę przy 3D Secure i postepować zgodnie z instrukcją na ekranie
    • ustawić limit dla transakcji internetowych w zakładce limity
    • po zakończeniu prac w portalu kartowym wylogować się z portalu kartowego klikając „Wyloguj”

    W celu ponownego zalogowania się do portalu wejdź na stronę portalu www.kartosfera.pl, podaj PESEL i hasło, które zostało ustalone przy pierwszym logowaniu do portalu

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Informujemy o możliwości płacenia za zakupy w internecie za pomocą karty płatniczej. Aby uruchomić płatności kartowe w internecie należy zalogować się w na stronie www.kartosfera.pl (dokładna instrukcja poniżej). Płatność kartą w internecie nie jest trudna.

    Płatność kartą w internecie krok po kroku:

    Jak płacić kartą przez internet? Instrukcja:

    1. Rozpocznij transakcję w standardowy sposób - wybierając produkty, które cię interesują. Po zakończeniu wyboru przejdź do płatności.
    2. Wybierz opcję "Płacę kartą".
    3. Uzupełnij wymagane dane karty w formularz, do którego zostałeś przekierowany.
    4. Dane, o które zostaniesz poproszony to: numery karty (16 cyfr), data ważności karty, kod zabezpieczający CVC2/CVV2 (3 cyfry na rewersie karty).
    5. Potwierdź zapłatę.

    Transakcja kartą zostaje zaksięgowana w momencie gdy do banku wpłynie rozliczenie

    Podanie danych ma udowodnić, że dana osoba jest właścicielem karty i że ma ją w fizycznym posiadaniu. Jeśli po dokonaniu tych czynności otrzymasz komunikat “na twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych. skontaktuj się ze swoim operatorem” to oznacza to, że musisz skontaktować się z bankiem. Dopiero po aktywacji możliwości płatności karta w internecie umożliwiona zostanie zapłata online w ten określony sposób. Potwierdzenie zapłaty przez klienta to początek procesu płatności. Potem następuje autoryzacja danych z karty, jest to proces całkowicie automatyczny.

    Dlaczego warto płacić kartą przez internet?

    Płacenie kartą przez internet ma sporo zalet. Między innymi:

    1. Płatność kartą to szybki sposób robienia zakupów w internecie. Autoryzacja płatności kartą następuje natychmiast.
    2. To jeden z najbezpieczniejszych sposobów płatności.
    3. W wielu sytuacjach nie ma innej możliwości skorzystania z innych wygodnych sposobów płatności w danej sytuacji - m.in. przy płatności za loty czy za gry w PlayStation Store.
    4. To wygodna realizacja płatności zagranicznych. Tradycyjne przelewy za granicą są stosunkowo drogie i nie zawsze klienci mają możliwość skorzystania z usług międzynarodowego operatora szybkich płatności.
    5. Mechanizm chargeback, który występuje tylko przy płatności kartą jest dobrym sposobem na odzyskanie pieniędzy m.in. w przypadku kradzieży.

    Kartosfera opis konfiguracji usługi 3D secure

    Aby uruchomić płatności kartowe w internecie należy:

    • wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie strony do logowania
    • dokonać rejestracji w portalu kartowym klikając „Zarejestruj się”
    • podać PESEL i kliknąć „Dalej”
    • zaakceptować Regulamin portalu kartowego oraz wskazane zgody i kliknąć „Zarejestruj”
    • Zalogować się do portalu kartowego podając PESEL oraz hasło otrzymane na numer telefonu podany przez Użytkownika karty w Banku i wskazany na poprzednim ekranie, następnie kliknąć „Zaloguj”
    • ustawić hasło do logowania się na portalu kartowym i kliknąć „Zmień”
    • aktywować zabezpieczenie 3D Secure dla wybranych przez siebie kart klikając na ikonę przy 3D Secure i postepować zgodnie z instrukcją na ekranie
    • ustawić limit dla transakcji internetowych w zakładce limity
    • po zakończeniu prac w portalu kartowym wylogować się z portalu kartowego klikając „Wyloguj”

    W celu ponownego zalogowania się do portalu wejdź na stronę portalu www.kartosfera.pl, podaj PESEL i hasło, które zostało ustalone przy pierwszym logowaniu do portalu

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • W przypadku utraty karty (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt

    • telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Banku pod numerem telefonu: 801 321 456  lub  +48 86 215 50 50 (czynne całą dobę),
    • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Przeworsku
    • za pośrednictwem portalu kartowego (http://www.kartosfera.pl)
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem telefonu:  +48 828 828 828

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Klienci Banku Spółdzielczego w Przeworsku nie muszą już na zakupy zabierać swojego portfela wystarczy telefon. Nowa usługa umożliwia klientom dokonanie płatności zbliżeniowo przy użyciu telefonu.

    Aplikacja Planet Mobile daje wiele możliwości:

    • dodawanie wszystkich kart płatniczych,
    • zmiany kodu pin lub zastrzeżenia karty,
    • zarządzania limitami kartowymi,
    • prezentacji stanu dostępnych środków na wybranej karcie,
    • wyszukiwania bezprowizyjnych bankomatów.

    Prosta instalacja:

    1. Ściągnij aplikację z Google Play (wyszukaj Planet Mobile)
    2. Dodaj wybrane karty i aktywuj je
    3. Możesz już płacić telefonem i korzystać z innych funkcji aplikacji.

    Klienci mogą dokonywać płatności telefonem niezależnie od operatora sieci komórkowej i bez konieczności podpisywania dodatkowych umów.


    Aby korzystać z płatności Planet Mobile należy:

    1. posiadać konto Gmail (google) i zaakceptować warunki korzystania z niego - klient wykonuje tę czynność na etapie uruchomienia samego telefonu z systemem Android.
    2. posiadać urządzenie mobilne z technologią NFC (bezprzewodowa technologia umożliwiająca bezstykową transmisję danych na bliską odległość).
    3. posiadać system Android w wersji 4.4 lub nowszej (planowane podwyższenie wypaga Google w 2019 roku do wersji 5.0).
    4. posiadać aktywną plastikową kartę wydaną przez Bank (debetową lub kredytową, VISA lub MasterCard).
    5. zainstalować aplikacje Planet Mobile wyszukując ją w sklepie Google Play
    6. na urządzeniu mobilnym posiadać zainstalowaną aplikację mobilną Planet Mobile - rejestracja do Planet Mobile odbywa się z wykorzystaniem portalu www.kartosfera.pl zgodnie z krokami podawanymi w aplikacji.
    7. zalogować się do Planet Mobile. Po potwierdzeniu kodu aktywacyjnego z Kartosfery aplikacja powinna zaczytać wszystkie dotychczasowo wydane produkty kartowe klienta.
    8. wybrać kartę, którą chce dodać do płatności mobilnych.
    9. wybrać przycisk Dodaj do GPay (znajduje się pod wizerunkiem karty dla której płatności Google Pay są udostępnione).
    10. na etapie dodawania karty zaakceptować Regulamin korzystania z kart płatniczych BPS w ramach Google Pay jak również zgody formalne oraz warunki korzystania z usługi przedstawione podczas dodawania karty do Google Pay.
    11. w trakcie dodawania karty poprzez Planet Mobile aplikacja może poprosić o zmianę ustawień płatności NFC, w menu „Dotknij i zapłać”, na Google Pay. Należy zezwolić na taką operację.
    12. po zakończeniu procesu dodawania karty telefon jest gotowy do płatności. Należy pamiętać aby w sekcji „Dotknij i zapłać” w ustawieniach Android mieć ustawioną aplikację Google Pay jako domyślną jeśli w przyszłości pojawił się inny dostawca portfela na telefonie użytkownika.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Dla Klientów Banku Spółdzielczego w Przeworsku przygotowaliśmy również możliwość otrzymywania wiadomości SMS po każdorazowej zmianie salda na rachunku bankowym. Bez wychodzenia z domu dostaną Państwo informację o zmianie salda i dostępnych środkach na rachunku.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.