Bankowość mobilna

  • Zachęcamy do korzystania z płatności bezgotówkowych oraz systemu bankowości internetowej, dzięki której można:

    • kontrolować stan swoich finansów bez wychodzenia z domu,
    • dokonywać przelewy bez wychodzenia z domu,
    • skrócić do minimum czas spędzony w Banku.

    Sprawdź wszystkie zakładki i znajdź odpowiedni produkt dla siebie.

  • System Bankowości Internetowej to nowoczesna, a zarazem bardzo bezpieczna usługa, która umożliwia stały dostęp do rachunku przez Internet w dowolnym czasie. Korzystanie z niej gwarantuje oszczędność pieniędzy i czasu.

    Bank Spółdzielczy w Przeworsku oferuje Państwu jedną z najnowocześniejszych, a zarazem bardzo bezpiecznych usług, dostęp do rachunku przez Internet - Centrum Usług Internetowych. Korzystanie z systemu jest łatwe i bezpieczne, dostępne z dowolnego miejsca na świecie, a także możliwe przez całą dobę i przez cały rok. Jednym warunkiem korzystania z usług jest dostęp do komputera klasy PC z przeglądarką WWW.

    System Bankowości Internetowej umożliwia:

    • skrócenie do minimum czasu spędzonego w Banku,
    • kontrolowanie na bieżąco stanu rachunku,
    • szybkie i efektywne zarządzanie finansami,
    • dokonywanie operacji oraz korzystanie z bieżących informacji bez konieczności wizyty w Banku.

    Dla klientów indywidualnych przygotowaliśmy dostęp do konta przy pomocy:

    1. identyfikatora oraz hasła w przypadku autoryzacji kodem SMS,
    2. identyfikatora oraz autoryzacji za pomocą aplikacji mobilnej mToken MAA.
  • Karta płatnicza VISA CLASSIC DEBETOWA to nowoczesna karta wydawana przez nasz Bank. Jest ona międzynarodową kartą płatniczą, którą można się posługiwać w Polsce oraz za granicą.

    • Karta ta umożliwia Użytkownikowi dokonywanie transakcji
    • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem Visa, wyposażonych w terminale POS
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem Visa
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji Visa, wyposażonych w terminale POS, oznaczonych emblematem Visa;
    • płatności bez obecności karty, dokonywanych w Internecie.

    1


    Kartosfera opis konfiguracji usługi 3D secure

    Aby uruchomić płatności kartowe w internecie należy:

    • wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie strony do logowania
    • dokonać rejestracji w portalu kartowym klikając „Zarejestruj się”
    • podać PESEL i kliknąć „Dalej”
    • zaakceptować Regulamin portalu kartowego oraz wskazane zgody i kliknąć „Zarejestruj”
    • Zalogować się do portalu kartowego podając PESEL oraz hasło otrzymane na numer telefonu podany przez Użytkownika karty w Banku i wskazany na poprzednim ekranie, następnie kliknąć „Zaloguj”
    • ustawić hasło do logowania się na portalu kartowym i kliknąć „Zmień”
    • aktywować zabezpieczenie 3D Secure dla wybranych przez siebie kart klikając na ikonę przy 3D Secure i postepować zgodnie z instrukcją na ekranie
    • ustawić limit dla transakcji internetowych w zakładce limity
    • po zakończeniu prac w portalu kartowym wylogować się z portalu kartowego klikając „Wyloguj”

    W celu ponownego zalogowania się do portalu wejdź na stronę portalu www.kartosfera.pl, podaj PESEL i hasło, które zostało ustalone przy pierwszym logowaniu do portalu

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Informujemy o możliwości płacenia za zakupy w internecie za pomocą karty płatniczej. Aby uruchomić płatności kartowe w internecie należy zalogować się w na stronie www.kartosfera.pl (dokładna instrukcja poniżej). Płatność kartą w internecie nie jest trudna.

    Płatność kartą w internecie krok po kroku:

    Jak płacić kartą przez internet? Instrukcja:

    1. Rozpocznij transakcję w standardowy sposób - wybierając produkty, które cię interesują. Po zakończeniu wyboru przejdź do płatności.
    2. Wybierz opcję "Płacę kartą".
    3. Uzupełnij wymagane dane karty w formularz, do którego zostałeś przekierowany.
    4. Dane, o które zostaniesz poproszony to: numery karty (16 cyfr), data ważności karty, kod zabezpieczający CVC2/CVV2 (3 cyfry na rewersie karty).
    5. Potwierdź zapłatę.

    Transakcja kartą zostaje zaksięgowana w momencie gdy do banku wpłynie rozliczenie

    Podanie danych ma udowodnić, że dana osoba jest właścicielem karty i że ma ją w fizycznym posiadaniu. Jeśli po dokonaniu tych czynności otrzymasz komunikat “na twoim koncie nie można włączyć usługi płatności mobilnych. skontaktuj się ze swoim operatorem” to oznacza to, że musisz skontaktować się z bankiem. Dopiero po aktywacji możliwości płatności karta w internecie umożliwiona zostanie zapłata online w ten określony sposób. Potwierdzenie zapłaty przez klienta to początek procesu płatności. Potem następuje autoryzacja danych z karty, jest to proces całkowicie automatyczny.

    Dlaczego warto płacić kartą przez internet?

    Płacenie kartą przez internet ma sporo zalet. Między innymi:

    1. Płatność kartą to szybki sposób robienia zakupów w internecie. Autoryzacja płatności kartą następuje natychmiast.
    2. To jeden z najbezpieczniejszych sposobów płatności.
    3. W wielu sytuacjach nie ma innej możliwości skorzystania z innych wygodnych sposobów płatności w danej sytuacji - m.in. przy płatności za loty czy za gry w PlayStation Store.
    4. To wygodna realizacja płatności zagranicznych. Tradycyjne przelewy za granicą są stosunkowo drogie i nie zawsze klienci mają możliwość skorzystania z usług międzynarodowego operatora szybkich płatności.
    5. Mechanizm chargeback, który występuje tylko przy płatności kartą jest dobrym sposobem na odzyskanie pieniędzy m.in. w przypadku kradzieży.

    Kartosfera opis konfiguracji usługi 3D secure

    Aby uruchomić płatności kartowe w internecie należy:

    • wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami na ekranie strony do logowania
    • dokonać rejestracji w portalu kartowym klikając „Zarejestruj się”
    • podać PESEL i kliknąć „Dalej”
    • zaakceptować Regulamin portalu kartowego oraz wskazane zgody i kliknąć „Zarejestruj”
    • Zalogować się do portalu kartowego podając PESEL oraz hasło otrzymane na numer telefonu podany przez Użytkownika karty w Banku i wskazany na poprzednim ekranie, następnie kliknąć „Zaloguj”
    • ustawić hasło do logowania się na portalu kartowym i kliknąć „Zmień”
    • aktywować zabezpieczenie 3D Secure dla wybranych przez siebie kart klikając na ikonę przy 3D Secure i postepować zgodnie z instrukcją na ekranie
    • ustawić limit dla transakcji internetowych w zakładce limity
    • po zakończeniu prac w portalu kartowym wylogować się z portalu kartowego klikając „Wyloguj”

    W celu ponownego zalogowania się do portalu wejdź na stronę portalu www.kartosfera.pl, podaj PESEL i hasło, które zostało ustalone przy pierwszym logowaniu do portalu

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • W przypadku utraty karty (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt

    • telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Banku pod numerem telefonu: 801 321 456  lub  +48 86 215 50 50 (czynne całą dobę),
    • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Przeworsku
    • za pośrednictwem portalu kartowego (http://www.kartosfera.pl)
    • za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem telefonu:  +48 828 828 828

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Dla Klientów Banku Spółdzielczego w Przeworsku przygotowaliśmy również możliwość otrzymywania wiadomości SMS po każdorazowej zmianie salda na rachunku bankowym. Bez wychodzenia z domu dostaną Państwo informację o zmianie salda i dostępnych środkach na rachunku.

    O szczegóły zapytaj naszych doradców w Placówkach Banku.

  • Apple Pay w naszym banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.



    Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.

    Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.


    Zabezpieczenia i prywatność

    Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności.


    Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.


    Jak dodać kartę?

    Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste.

    Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.

    Apple Watch

    • Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie
    • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”
    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.

    iPad

    • Przejdź do Ustawień
    • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”
    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada

    MacBook Pro z czytnikiem Touch ID

    • Otwórz Preferencje systemowe
    • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”
    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro

    Jak płacić?

    Z Apple Pay płacisz szybciej i bezpieczniej.

    Płatności w sklepach

    Apple Pay to bezpieczniejszy i szybszy sposób płacenia w sklepach  za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień*.
    Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID.
    Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.

    Płacenie w apkach i witrynach internetowych

    Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy*.
    Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.
    Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.

    Gdzie można płacić?

    Apple Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole

    *Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna TUTAJ

  • BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku BPS lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera. Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w placówce Banku BPS.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

    Zarejestruj/zaloguj się do portalu

      1. W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej
      2. Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store
      3. Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji
      4. Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej"
      5. Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
      6. Wybierz ikonkę BLIK
      7. Zacznij korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.



    BLIK - płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:
    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów


    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe;
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu  Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.