Aplikacja BSGo

BSGo to nowoczesna aplikacja do bezpiecznej autoryzacji bankowych transakcji internetowych. Dzięki aplikacji BSGo nie musisz już czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do komputera. Wszystkie potrzebne dane otrzymasz w przejrzystym powiadomieniu autoryzacyjnym na swoim urządzeniu (telefon lub tablet). Wystarczy jedno kliknięcie, aby zatwierdzić lub odrzucić daną transakcję. Aplikacja przeznaczona jest na urządzenia z systemem Android i iOS.

BSGo:

  1. Bezpieczeństwo - wraz z aplikacją otrzymujesz pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.
  2. Poufność - powiadomienia transakcyjne nie są dostępne dla innych aplikacji na Twoim urządzeniu (telefon lub tablet)
  3. Jedna aplikacja - nie potrzebujesz żadnego dodatkowego oprogramowania. Cały proces autoryzacji operacji odbywa się w aplikacji BSGo.
  4. Szybkość - nie tracisz czasu na odręczne przepisywanie haseł SMS czy też kodów generowanych przez inne urządzenia (jak miało to miejsce w przypadku tokenów)
  5. Intuicyjna obsługa - otrzymujesz w aplikacji przejrzyste powiadomienie autoryzacyjne oraz informacyjne.
  6. Sprawność działania - potwierdzasz transakcję jednym kliknięciem na ekranie swojego telefonu lub tabletu.

Jak to działa:

  1. Pobierz i zainstaluj aplikację BSGo
    • wejdź do sklepu Google Play lub App Store
    • pobierz aplikację BSGo
        
    • zainstaluj mToken BSGo na swoim urządzeniu (np. telefonie/tablecie)
  2. Dodaj urządzenie (telefon/tablet) w bankowości internetowej
    • uruchom aplikację BSGo
    • dodaj urządzenie (telefon/tablet) w bankowości internetowej (Ustawienia -> Urządzenie autoryzujące)
    • w bankowości internetowej wprowadź nazwę własną urządzenia
    • powiąż/sparuj system bankowości internetowej z aplikacją BSGo
    • nadaj swój indywidualny kod PIN, który będzie służył do logowania i autoryzacji zleceń w aplikacji
    • potwierdź zakończenie aktywacji
  3. Przygotuj zlecenie przelewu lub innej operacji w bankowości internetowej.
    • przygotuj zlecenie w bankowości internetowej
    • na urządzeniu (np.: tablet, telefon) uruchom aplikację BSGo i otwórz komunikat PUSH
    • zatwierdź zlecenie przelewu w aplikacji BSGo
    • sprawdź w bankowości internetowej czy przelew został poprawnie zrealizowany